söndag 12 maj 2013

Parkhäng och picknick

Lördagen bjöd på strålande sol och trevligt sällskap :-)
Skulle möta Christa hemma hos henne 9.30, en minut från hennes lägenhet inser jag att jag är en timme tidig, men jag visste dom var uppe så vi knackade på.
Senare tog vi våra pojkar i vagnarna och begav oss till en lekpark, där mötte sedan också Maya och Cecilia upp.

Första hiten för Oliver var rutschkanan, första två gångerna var den lite läskig och man var tvungen att hålla mammas hand men sen var det fullt ös. Rutscha ner och fort tillbaka upp, om och om och om igen...
Sen var det gunga som stod på tur, annars var det kul å gå runt och upptäcka allt tycker Oliver.
Vi mammor slog oss efter ett tag ner vid ett bord och dukade upp frukt, krokar och annat gott. Jag höll mig lite i skinnet med godsakerna eftersom jag vill nå tillbaka till mitt forna jag, eller i alla fall åt det hållet. Åtminstone så att jag kan börja använda min garderob igen.


Köpte en rolig frukt som såg exotisk ut, hade höga förhoppningar på den, 
men den smakade nästan inget.


          Mammas coola minikille 



       
           Neo och Maya gungar, actionbild på Neo då han just faller av gungan





Picknick mums



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar