måndag 13 maj 2013

Mitt forna jag

Lukas satt en dag här och tittade på bilder när han kom över en äldre bild av mig, där man skulle kunna säga att jag var mindre i storlek (samma längd), han frågade om det faktiskt var jag. Jag insåg att jag har förändrats en del i kroppen och skulle vilja komma lite tillbaka till den tiden då man inte hade så mycket komplex, eller i alla fall inte var "rädd" för att visa sig i "mindre" kläder.

Jag har tränat några gånger nu sedan Rasmus föddes och jag känner att jag mår bra av det, piggare och gladare. Men det blir alltför sällan, godis och gott intaget har varit alldeles för högt och jag äter gärna upp det sista av maten som har blivit kvar.
Nu ska det bli ändring, mindre portioner, mer träning och inte så mycket gott å sött. (får se hur länge det håller)


Här kommer min motivationsbild





1 kommentar: