söndag 15 januari 2012

Känner av gårdagens träningspass i benen. Det var första ordentliga träningen som jag gjort sedan jag flyttade från Oslo. Det kändes så skönt efter passet, jag kände att jag hade tagit ut mig. Under passet hade jag ett mantra: orka, ta i, håll ut.
Tack för att du lurade dit mig Cecilia. :-)

Det var skönt att ta morgonpromenaden idag, få använda mina smått ömma ben lite lätt. Det var supermysigt, lätt snöfall och solen på väg fram.

Snön ligger alldeles mjuk och tjock, och har bara störts av en katt.



Igår var vi bjudna på middag till Peter och Eva.
Oliver hjälper till i köket

Farbror gjorde en hatt av kaffefilter

Faster Ida och kusin Ludwig slöar

Mamma och fina killen

1 kommentar:

  1. Yes vad kul med träningsvärk, det har jag också :) Hoppas du blir medlem så kan vi börja träna ihop oftare!

    SvaraRadera