lördag 28 december 2013

Julen 2013

Julen 2013 gick bra. Barnen "skötte" sig och maten var god. Jag hade julstämning, men inte som när man var barn. Det blir väl aldrig så när man är vuxen, fast jag hoppas nog varje år. Jag fick gjort massa julgodis och lyssnat på mycket julmusik (redan i november), det är nog dom viktigaste sakerna för mig. Jag hade velat ha in julgranen tidigare, tog in den först kvällen den 23, men den blev fin ändå.
Rasmus tog snällt på sig julkläder, men Oliver vägrade och fick ha sin barcelona-tshirt. 
Vi var fullt bord, elva personer och en hund.


På morgonen hittade vi ett paket i strumpan till barnen, överlyckliga små killar.

Inte kan man vara glad hela tiden



Inte allt julgodis, men det mesta.



Julbrasa

Efter maten tittades det på Kalle Anka


Och Rasmus satt som vanligt i leksakslådan


Tomten var nog ganska omtyckt, speciellt när man fick klappar






Nya verktygsbältet provas





Mitt i blöjbytet inför natt kom Oliver på att alla gäster gått hem och rusade till dörren med rumpan bar, öppnade och började ropa: Nej, komma tillbaka allahopa, Luggi, Cnelia, komma baka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar