söndag 16 juni 2013

Trebarnsmamma

Igår åkte jag till avancia för ett träningspass dagens planer förändrades. Inte så mycket pga träningen men hade oväntat med mig ett extra barn hem. Träffade Cecilia där, konstigt för hon skulle vara på bröllop.  Barnvakten hade blivit sjuk, men då kom jag till undsättning. Trebarnsmor för en dag, två på två år och en på sex månader, ojoj som oliver hade sagt. Vi väckte lilla Maya som hoppade i sängen över att få åka hem till Oja. Det blev bland annat lek i sandlådan, plask i badkaret och snacks i soffan. Ibland var dom bästa vänner, ibland värsta fiender ;-) gullisar.
Maya var nog ganska bekväm med mig, för det var mer mamma än Anna som sades ;-)
Kvällen kom och tror att Maya saknade lite på mamma för hon tog på sig skorna och sa hejdå. När jag körde hem henne var det både en glad Maya och mamma.





Det är numer svårt å få några skarpa bilder på Rasmus


Gott med popcorn och krokar



1 kommentar:

  1. TUUUUSEN TACK för att ni ställde upp! Maya sov till halv 11 idag, så det måste ha varit en intensiv kväll :)

    SvaraRadera