lördag 31 mars 2012

Vilken kväll

Har blivit tillsagd att jag måste skriva inlägg. Det har inte blivit något på en vecka nu, jag har inte haft någon energi alls, har knappt haft datalocket öppet. Vi har dragits med förkylning här i familjen i två veckor nu, det har gått lite upp och ned. När man tror att nu är det strax borta så smyger den sig in i kroppen igen.

Igår var det åter dags för en underbart rolig mammakväll igen. Oj, oj, oj vad jag har skrattat, vet inte när jag har skrattat så mycket en hel kväll. Vi började med bowling, som för min del inte slutade på topp, men inte mindre roligt för det. Sedan var det dags för middag på Dinos. Med massa prat och skratt gick kvällen alldeles för fort. Jag har skrattat vidare idag när tankarna har åkt tillbaks, dagens röda, godishistorier och Zaida söker. Jag hade inte med kameran så inga bilder.

Men här är några från den gångna veckan

Morotsmums
Gulleunge







1 kommentar: