tisdag 20 december 2011

Pricktest



Oliver är så duktig på att sitta

Men ibland är det svårt med balansen



Oliver har varit på sjukhuset och gjort pricktest på ägg och mjölkprotein, han var så duktig. Båda proverna var negativa och det är ju positiv. Men vad är det som gör att Oliver inte kan sova och är så gnällig. Jag vill ju att han ska må bra och jag vill sova. Sköterskan tyckte att jag kunde fortsätta gå på mjölkdieten. Varför? Jag orkar inte det, speciellt nu inför jul och nyår vill jag inte behöva göra egen mat till mig och ta med.

Annars har jag och Oliver varit på stan och inhandlat lite julklappar och blommor. Jag var på loppis och hittade massa fina gamla kakformar och kopparkärl, idéerna bara ploppade upp i huvudet och jag fick springa till blomsterbutiken.



Här är mina blommor som jag gjort/håller på med




Denna fina bilden tog jag på Oliver i somras, hämtade ut den idag.
Det blev jättefint (tycker jag iallafall)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar