söndag 9 mars 2014

Väntans dag


Sista dagen ensam med pojkarna skulle varit sååå lång om inte Madde hade frågat om pojkarna och jag ville komma med henne och Flisan till Lilla holmen. Vi skulle mata djuren, men Rasmus missförstod och trodde att vi matade honom istället.
















 Kul med kråkor!


Det blev även lite lek






Alla tre gillade mina pannkakor



 Väl hemma igen är det en liten kille som inte vill vara inne. Denna syn möter mig genast varje morgon, innan frukost, innan pyjamasen är borta. Och om Rasmus inte tror att jag fattat vinken så kastar han skorna på mig.




Pappan kom hem till slut


Dagen efter kom den klassiska ledighetsförkylningen till Lukas.
Jag tog med barnen ut och Lukas fick vila sig på soffan.
Barnen var griniga och Oliver ville inte alls vara ute, enda gången dom var tysta, skrek inte, samtidigt var i skottkärran.
Krokusarna börjar titta fram. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar