onsdag 26 mars 2014

Sjuk

Gillar inte baketrier och virus! Dom förstör så mycket.
När Lukas äntligen kom hem från 2 veckor på jobb i Norge, så blev han genast sjuk. Och istället för att få den mysiga vecka som vi längtat efter blev att ta hand om tre stycken.

Och förra onsdagen såg jag så framemot att få barnvakt och få gå och träna. Ida kom och jag åkte, men jag blev så slut att jag fick åka hem, någon dag senare blev jag sjuk. Nej tänkte jag vi ska ju åka och simma och plaska med Madde (sedan jag har två rymmare som inte kan simma vill jag ha hjälp med), så jag måste bli frisk. Dagen innan kände jag mig bättre och vi satsade på att åkan, men på kvällen fick jag sms av Madde. Migrän! Usch, har bara haft det en gång och jag säger aldrig mer. Ännu en av mina planer i stöpet.

Idag är det onsdag igen, och barnvakten är beställd, träning here I come. Men ont i halsen, tung i kroppen, tryck i öronen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar