söndag 19 januari 2014

Nyast på ön

Jag har i två veckor väntat på att få sms om att Christas stora mage skulle förvandlas till bebis. Det har varit en del falska alarm med förverkar och andra symptom. Men så igår kväll vid 23 så fick jag ett meddelande i natt om att min vännina skulle åka in till BB.
Kunde i all min iver inte sova, fick inte ro för än just efter 3 på natten. Fick sedan veta att lille prinsen var född 2.58.
Idag har jag väntat å väntat på att det skulle bli besökstider på BB, först vid 18 :-( men då stod vi och hängde på dörren :-)

Så söt! Jag blev inte alls bebissjuk ;-)



Fina mamma Christa och prinsen. 
Ledsen Christa att dom fina sjukhusbyxorna kom med på bilden ;-)


Jag fick låna killen lite
Rasmus var inte så avundsjuk som jag trott att han skulle bli



Dom "stora" pojkarna levde rövare i BB koridoren
Oliver, Rasmus och nyblivna storebror Neo







Timmen gick så så fort och besökstiden var slut. Men det blir fler besök. Många besök!




1 kommentar:

  1. Men ååååh så underbart liten och söt <3 Och plötsligt blev rasmus SÅ stor :) Christa lika fräsch och snygg som vanligt!

    SvaraRadera