torsdag 19 april 2012

Sverigeresan - det negativa

Som sagt så har jag inte fått så mycket sömn på sista tiden. Jag åkte ner till min bror och sov med Oliver i samma säng, eller var vaken med Oliver, innan vi fick köpt en resesäng, men då var Oliver bamsesnorig och hade då svårt att sova. Fjärde natten fick Oliver krupp och vi fick spendera delar av natten på sjukhuset, Oliver tyckte det var kul att få vara uppe på natten och leka sig.

Oliver kör bil kl 1 på natten


Vi skulle ha varit till Fatima i stockholm på vägen hem, men jag kände att jag ville hem till Lukas och få "avlösning". Det kändes som den längsta färjeturen någonsin. När jag väl kom hem så hade Lukas bäddat åt mig på soffan så tog han hela natten själv. Puss
Och på morgonen körde jag Oliver till farmor och jag åkte hem igen och sov vidare.

1 kommentar:

  1. Nej äsch vad synd att det blev så där :( Hoppas ni snabbt återfår era krafter! Kram

    SvaraRadera